نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
نقل و انتقالات ژانویه (2): کوتاه از دارمیان و ویتسل!

نقل و انتقالات ژانویه (2): کوتاه از دارمیان و ویتسل!

تا داغ شدن موضوع نقل و انتقالات ژانویه مدت زمان زیادی باقی مانده است، اما اخبار حول این موضوع از هم حالا نیز جریان داشته و البته شیرین است!

دارمیان:

 

 

به احتمال قریب به یقین دارمیان در ژانویه به ایتالیا بازخواهد گشت. همانطور که چندی قبل از علاقه ی یووه به دارمیان صحبت شد، امروز توتو اسپورت نیز مدعی شده است که.

 

دارمیان جزو اهداف نقل و انتقالات یووه در زمستان بوده و مورینیو نیز دیگر به این مدافع 26 ساله نیاز ندارد. قیمت احتمالی او 15 میلیون یورو خواهد بود.

 

لازم به ذکر است که دارمیان با مبلغ 18 میلیون یورو به علاوه ی 2 میلیون یورو پاداش به منچستر پیوست و تا 2019 با این تیم قرار داد دارد، لذا مبلغ ادعا شده در مورد قیمت احتمالی او، دور از ذهن نیست.

 

توتو اسپورت مدعی شده است که

 

عامل کلیدی در این انتقال، وضعیت استفان لیختشتاینر می باشد. در صورتی که این مدافع سوئیسی یووه را ترک کند، خرید دارمیان محتمل تر خواهد بود.

 

قرارداد لیختشتاینر با یووه تا سال 2017 می باشد، اما بندی در قرارداد وی وجود دارد که طبق آن یووه می توان یک طرفه قرارداد او را به مدت یک سال دیگر تمدید کند، لذا انتقال آزاد او به تیم های دیگر بعید به نظر می رسد و بخشی از مبلغ خرید احتمالی دارمیان نیز از این طریق تأمین خواهد شد.

 

ویتسل:

 

 

بعد از تمامی جنجال ها و حواشی انتقال ویتسل به یووه، زنیت کاری را انجام خواهد داد که شاید آخرین تیر زنیت برای ضرر نکردن از انتقال هافبک خود باشد؛ کاری که بعد از عدم انتقال این بازیکن به یووه، برای همه محتمل بود! طبق گزارش خبرگزاری روسی Izvestia:

 

زنیت سن پترزبورگ قصد دارد برای تمدید قرار داد ویتسل اقدام کند...

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حمیدرضا شمس
حمیدرضا شمس«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: